onsdag 7 oktober 2009

Släng kärringen på soptippen!

Malin: jag lider av diverse åkommor... ont i fötterna,händerna, axlarna, ryggen och armbågarna. Så då var det sagt. Jag har inte kunnat jobba på en vecka bara föra att jag har så jäkla ont i hela kroppen.

Jag hatar att klaga så egentligen tycker jag att det är boooring att skriva och berätta det. Men man blir liiite ingrodd av att vara hemma och ha ont. Man tycker lixom att hela världen kretsar här hemma. I morse när det dessutom var sunk väder så trodde jag att jag skulle deppa ihop. När man har ont i ryggen och inte kan göra något så tänker man bara på saker som man skulle vilja göra om man inte hade ont... Ja som tur är så har Ruf, Rob och Dennis som leker loss och tar stora prommen nu när jag är klar för soptippen!

Utredning är igånsatt och vi får se vart den leder oss... Jag kanske inte skriver om den lika ofta om jag skriver om allt annat... ha ha

kram på er

Inga kommentarer: