söndag 13 september 2009

Vilken härlig helg!

Malin: det började med en härlig fredag med lång prom med Ruf och sedan bio. På lördagen hade Ruf och jag stämt träff med Ölo:s boxerpromenad gäng. Det blev träning bad och en massa boxerprat som e såå härligt och en promenad. När vi kom hem heeelt slut ihuvudet och hungriga så klippte vi gräset och busade på tomten vi var ute sammanlagt 5,5 timme utan att vila en sekund. När vi kom in så kom vi till mattan i vardagsrummet, där tog jag och Ruf en behövlig tupplur:) På kvällen efter maten så gick vi ut för att rasta stor husse, ja Ruf och jag tyckte inte att vi riktigt behövde men man ställder väll upp.

Idag söndag så stämde vi träff med Rufs tvåbenta kusiner med familj för en söndags-svampplocknigspromenad vi var ute i 4,5 tim. Vi hade picknick med oss och hade det hur mysigt som helst!!! Va? Hur många svampar vi hittade... eehh ja vi var fyra vuxna en 6 åring och en boxer! Om jag säger så här jag tror att Ruf var den svampkunniga av oss och han var inte intresserad... Jag fick med mig 2 svampar hem som jag inte har en aning om jag vågar laga till, sååå troligen blir det ingen svamp soppa denna vecka:)

Inga kommentarer: