torsdag 6 augusti 2009

Semester!

Malin: Nu är vi mitt uppe i semeter firandet. Vi har varit på landet och bara haft det bra. Vi har varit hemma och fixat med huset. Jag gick från att flytta med jobbet rakt in i nästa flytt. Det ända som jag hade inplanerat (nästan) var svärmors flytt. Jag kände att jag verkligen inte ville men svärmor hon vet hur hon ska motivera mig... pizza och öl/vin. Jag är inte den som är den då:) Nä hon har alltid hjälpt oss när vi som mäst behöver det så det är inget snack om saken!!! Jag tycker dessutom att det är sååå galet kul att de har köpt denna charmiga lägenhet så det var bara kul att hjälpa till!!! Svärmor och hennes man hade dessutom gjort så mycke för arbete så att det var inte så farligt att flytta!! Hoppas att ni kommer att trivas som fisken i rent vatten:) (inte guldfisk)

Det är så härligt varmt ute så det blir långa promenader på sena kvällen eller tidiga morgonen. Ruf badar och ligger i solen eller skuggan mäst på dagarna när vi inte är ute på andra äventyr, men på kvällen så vaknar vi upp och hittar på saker.

Hoppas att ni alla har det galet bra!!!

Inga kommentarer: