fredag 3 juli 2009

Idag för 5 år sedan...

Malin: ... så gifte Rob och jag mig under äppelträdet i vår trädgård!! det var det mest romaniska jag har varit med om!! En underbar dag och kväll. Bröllopsvalsen dansade tillsammans med alla gäster på garagetaket. Den var det dans nere på gräset till midnatt då blev vi kidnappade. Vi fick en natt på Stallmästargården. Heeeelt magiskt!!!

Vi valde att gifta oss efter 18 år tillsammans. Då vet man ju vad man får ha ha! Men det visste jag faktiskt inte för jag måste säga att det är tusen gånger bättre att vara gift med Rob än att bara vara hans fastmö!!! Älla känslor blev starkare och djupare på ett sätt jag inte trodde existerade. All uppvakning som vi fick var även den hellt magisk!!!

Vi hade redan vår älskade son Dennis men man kan säga att Ruf e resultatet av vårt äktenskap! Vi är sååå lyckliga över våra barn (tycker ni att vi är knäppa??? ja vi kanske är det men vi är lyckliga)!!! Sååå oerhört tacksamma över att de finns här hos oss!!!

Nu ska jag uppleva denna dag!!
hej hej

1 kommentar:

Sally sa...

Hej hej!

Tänkte bara kolla in och se hur ni har det. Grattis på er femåriga bröllopsdag i efterskott! Hoppas att ni fick en bra dag:-)

Ha en riktigt bra sommar!

Kram från kusin Sally med familj