torsdag 16 april 2009

Inte illa

Malin: Ruf har för första gången varit ute och cyklat med Dennis. Jag är så stålt över mina grabbar. Min filosofi med Ruf har hela tiden varit att han ska vara lös jämt i de flesta situationer. Jag har inplanterat det på Rob och Dennis. Jag tycker att det är sååå häftigt att det fungerar. Jag har koppel på Ruf bara när vi går i stan, men det har inte Rob så han e tuffare än mig.

Hur eller hur så har jag tränat Ruf en del på att cykla lös bredvid cykeln. Han tycker att det är hysteriskt kul så de första minuterna så biter han i byxona, inte hårt så att man ramlar. Dennis gav sig ut på en cykel tur och det gick jätte bra. De var ute ca 1 tim i lugn takt och med lukt pauser. Det är såå många diken som luktar gått och bara måste inventeras med nosen:

Jag fick 200% ökning i gästboken!!! Tusen tack Leah och Rosso!!! Det var galet kul att ni ville skriva. Nu vet jag att det är några som läser min blogg och som Rosso säger "våga vägra". Jag vågar vägra lägga ner bloggas just nu i alla fall vi får se vad framtiden ger i livet!!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Det är bara jobbigt om man blir medveten att folk läser det man skrivit.....
Blogga på...tassar faktiskt in här titt som tätt och kollar läget.

Kajsa m flock.