onsdag 15 april 2009

Hur gör man rättast??

Malin: Ska man lägga ner bloggen när ingen lämnar meddelanden i gäst boken?? Ska man bli ledsen? Man kanske ska gilla läget och nååågon gång fatta att det man skriver är sååå kasst att det inte finns nått att kommentera?? Har jag änns rätt att ställa dessa frågor??

Ja i ärlighetens namn så vet jag inte och jag är inte riktigt säker på om jag bryr mig för vet ni om ni inte är där och lyssnar och läser då kan jag verkligen släppa loss och skriva vad jag vill ha ha. Jag har alltid velat bli författare men ja ja jag vet att jag inte är så bra så nu ska vi inte lura någon. Det sista jag är e dum och jag är inge vidare bra på att lura mig själv heller. Men ibland så kan jag drömma och DET e jag bra på!!! Jag e oxå bra på att se livet genom ett litet rosa skimmer fast det kan var rätt mörkt ha ha. Kan även se det mörka fast det är rosa skimmer...

Just nu så har jag galet dåligt samvete för att jag inte hinner/vågar hälsa på farmor som ligger på sjukhus för hon har opererat höften. Jag blev rejält skrämd av en gammal tant på ett ålderdomshem när jag var liten och har som vuxen löjligt jobbigt att åka till sjukhus och hälsa på. Ja jag jobbar på det och jag har blivit bättre än jag var. Kanske att jag utvecklas för långsamt jag e ju faktiskt en 40plussare.

Jag menar inte att gnälla bar mer ber om en åsikt... sen kanske jag gråter när jag får den men DET kan jag leva med!!

Jag kan oxå erkänna här och nu när bikten ändå är öppen att jag tränar inte lika bra som Jessica som är en stjärna utan dess like. Se upp alla där ute ni kommer att bli knockade av Dex och Jex :) Jag är mer av en virrpanna som trivs med att få vara det i lugn och ro utan hot och tjat från min omgivning tills jag... eller om jag kommer på hur jag ska göra med saker och ting!!!

Jag är en filosåååååf i flis sockor, älskar livet jävligt mycket särskilt nu på våren

kanske ett skruvar inlägg i bloggas men jag trivs ändå...

2 kommentarer:

Edvin sa...

Här ska inte läggas ner någon blogg! För jag är inne här och kikar flera gånger om dagen efter nya roliga inlägg. Att jag sen är oduglig på att kommentera betyder icke att jag tycker mindre om dina eminenta och flummiga texter, så det så!;)

Kram!!!

Rosso sa...

Samma här! Våga vägra lägga ner bloggas!