måndag 30 mars 2009

Grattis Enyabebisar på 2 årsdagen!!

Malin: Idag var det kalas vill jag lova!!! Alla Enya babisar fyller 2 år idag. Det firade vi med att gå upp i ottan och packa bilen sen styrde vi kosan mot Örebro!!! Vi var i skogen och tränade sök/hök (Jessica har lärt mig säga så för jag säger fel annars,det är en hint om vart jag och Ruf ska ha ögonen... den andra varianten är spår/tår... så att ni vet). Det var gaaaalet kul och mysigt att träffas och jobba tillsammans. Jag kan säga att vi inte stod och frös i skogen det var det en krut gumma som såg till :) När vi var klara i skogen fick vi McD mat och stor snuuul på bebbarnaknubb. Heeelt silkes lena och runda och helt fantastiskt söta var de 10 dagar gamla. Ni kan följa deras utveckling på uppfödarns hemsida. Var försiktiga bara så att ni inte svimmar för att de är så söta!!!!!

Jessica hade gjort en mumstårta till oss. Vi är sju syskon och det var fyra som kunde komma på vårat 2årskalas. Ecco, Ruf (Enrico), Leah (Electra) och Ettan var det, sen var Dexter, Playen och Nisse med på aklasen med. Vi gick en promenad och sen avslutade vi med tårtan!!!!

Tusen tack alla för en härlig dag som vi 08:or sent glömmer!!!

Tårtan med stort TRuf och brorsan Ecco!!!

Alla 4:a runt kalasbordet!!


Jessica och Leah Sök/hök
Ingrid och Playen... ja samma Sök/hök
Allihop utom Nisse som väntade i bilen!
Jag och Ruf...

Inga kommentarer: