torsdag 9 april 2009

Vår stök på tomten!

Ruf: förra helgen så passade vi på att total röja tomten från löv. Vi lyckade nästan. Nu i Påsk ska vi ta det sista tror jag om vädret e bra säger matte!!! På lördagen passade vi på att ta en lång brakare med mor min Enya. Sen bjöd mormor på ägg frukost för tåbeningarna medans jag och mamma fick varsin såååt fet köttbit! Sen åkte vi hem och fixade medtomten till sena kvällen. Vi var heeelt slut och somnade direkt efter maten! Ni ska inte tro att jag ligger på lat sidan jag hjälper till med all från bit i byxan till hopp i lövhög.
På söndagen var Dennis och Mia med oss. Dennis kastade bollen upp för berget vi har på baksidan och jag letade upp den, sen var jag heeelt slut och drack hur mycke vatten som helst! Då tog Dennis fram crossen... vi körde en bana på tomten, sen kan jag säga att jag var slut i både huve och umpa. Vi grabbar avslutade med att vara eld vakter medans matte och Mia lagade middag!

Jag älskar att bita i krattan gärna medans någon verkligen föröker kratta ha ha
Här tror brorsan att vi ska sjunga och att han är en dirigent för lövbrännarkören... bara det att husse och jag e sååå slut att vi bara stirrar på honom

Dennis tycks tro att han har en gitarr i händerna... det är ju en kratta!!! Husse har landat på stubben och jag håller koll på dem båda så att de sköter sig!


Inga kommentarer: