lördag 28 mars 2009

ahhh

Ruf: Matte och jag åkte först och köpte mat till mig. När det var avbockat på listan så tog vi bilen och körde till skogen. När vi går hemmifrån till skogen så tar det ca 10 minuter innan vi kommer till skog. Det var sååå härligt att hoppa ur bilen och galloperar rakt ut i vildmarken:) Klockan var ca 14: 30 och det var inte en levande själ ute i skogen förutom fåglarna som jag för övrigt är grovt imponerad av. Det är huuur tyst och skönt som helst såå börjar de tjattra. Jag måste stanna och försöka se dem men lyckas inte så ofta trots att matte försöker visa mig.

Matte var lite hopplös för hon försvann hela tiden idag så jag var tvungen att leta rätt på henne. Man blir ju lite orolig alltså... gammla människan säger att hon e uppväxt i dessa skogan men hon tycks gå fel typ hela tiden och sen säger hon att hon gör så för att hon tycker att jag går för långt framför henne. Jag har ju fullt upp att lukta och läsa dikets "Se & Hör" det är ju där jag får reda på allt skvaller om mina fyrbenta kompisar. Vi hade jätte mysigt hur eller hur. Så här pigg var jag när vi kom hem .Matte burrade ner mig med en filt och det var inte helt fel kan jag säga. Så här söt var jag :)


Inga kommentarer: