torsdag 26 mars 2009

Rolig dag!!!!

Snyggingarna Jessica och Dexter i Norge!


Ruf: Idag har det varit full rulle vill jag lova. Först i morse så var det lång prom till tvåbenta farmor och Frejsan. Väl framme så lekte vi vilda lekar (med Frejas mått mett) då tittar jag mest på henne när hon slickar på benet:) Sen kom min husse och då gick vi ut på en promenad. Jag träffade en tjej som heter Saga (rottweiler/å nått båtsmansaktigt fast brun typ Leahs Blessie) vi hade jätte roligt och lekte som bara den. Freja stackarn hon stod och bara tittade på. Vi måste ha sett ut som elefanter som for fram he he. Sen ville Saga att Freja skulle vara med i leken och galopperade mot Freja, som fick panik och började skrika i ren förskräckelse. Det tyckte jag var jäkligt dåligt gjort av Saga så jag gav henne mitt onda öga= Du leker inte med min Freja på det sättet för då jäklar. Nog för att vi är kompisar men Freja går först-blicken!!! Efter promenaden så åkte pappa och jag hem och jag somnade snabbt i soffan.



På kvällen så åkte jag åkte jag och husse till mamma Enya. Vi hade sååååå mysigt! Jag brottades och busade med mamma tills vi låg ner på golvet och bara pussades. Det är alltid så galet undetbart mysigt att traffa mamma. Jag var såå trött att jag inte änns ville ha bulla som annars är en favorit!!! När vi åkte därifrån så åkte vi å hämade matte som hade varit på nått möte...

När vi möter matte så ser jag faktiskt Jessica förs och då vet jag att min kompis och vapendragare Dexter är i närheten. Så fick jag ta ett race med honom med!!! Härligt! Vilken ap rolig dag!!!!
Sen hoppas jag att uppfödar´n håller sig frisk tills vi kommer annars kommer vi å hoppar i sängen bara så ru vet!!!



Frej jag och benet
Jag är inte så orolig som jag ser ut! Bara lite trött!

Inga kommentarer: