torsdag 5 februari 2009

Jag litar bara på mig själv!

Malin: Idag fixade jag till håret själv och det ska jag säga hon kan klippa!!!! Men hon ska ge fan i att stajla... ialla fall mig. Måste jag gå tillbaka så kommer jag att säga att hon inte får föna mig!!!! Såå var det med den saken!!!!

Ruf kände ju nästan inte igen mig igår och sånt går inte oförlåtligt förbi!! Han trodde att en liten tant som kommit på besök, men som lät ruggigt lik matte. Han trodde nog att det var gammel gammel mormor som var på besök.

När Jessica såg bilden innan jag publiserade den så tyckte hon att jag såg mer ut som en liten gumma. Jag vet inte om det är bättre än en farbror men tant är ju rätt kön ialla fall:)

Livet går vidare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att det blev bra dagen efter, det är inte alltid det blir det! :) Jag litar oxå bara på mig själv, klipper själv!