tisdag 10 februari 2009

Tvåbenta mamma e sjuk!


Ruf: ...och jag e galet uttråååkad!!! Kan pappa och Dennis komma hem från jobbet så att jag får liiiite kuuul!!! Jag sitter i mitt fönster i vardagsrummet och tittar ut på solen och alla andra som är ute och har det bra. Mamma har fixat en massa lekar på sina vingliga ben men jag viil uuuuuuuuuttttttttttttttttttttttttttttt och springa!!!


Tvåbenta pappa har lovat att det blir en brakare så fort han kommer hem. Jag har pratat med honom typ 100ggr idag och frågat om han kommer snart. Imorgon tror jag att jag följer med honom till jobbet... nähe. Mamma ylar från sjuksägnen att hon inte vill vara ensam hemma när hon e sjuk! hhåååååå... suck jag får väll vara hemma och ta hand om henne då. Det är lite mysigt oxå!! Bara det att jag e van att göra en massa saker på dagarna utomhus och jag älskar att vara ute. Jag ska ringa Dexter och se om han kan komma och leka med mig i helgen!!!!

Inga kommentarer: