torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton!

Malin: Igår hade vi jätte mysigt!!! Vi år middag här hemma med Dennis och Mia. Efter middagen så spelade vi Rapparkalja! Jätteroligt spel.

Lagom till 00 slaget hade vi gått upp till Wickis och Fale. Farmor var där med. Jätte mysigt att träffa henne. Vi skålade in 2009 och hade jätte mysigt!!!!

Vad jag vill komma fram till är att jag somnade med ett tuggumi i munnen när vi kom hem. Japp sån e jag!!! Nu idag e jag lite bakis så då är jag inte såå intresserad av något tuggumi. Än så länge går det bra... he he

Förvandlingen från hundblogg till nikotinavvänjning????

Ruf har det jätte bra. Just nu ligger han bredvid mig på rygg med alla fyra tassar rakt upp i vädret. Han drar lugna trygga snarkningar med läpparna hängade för ögonen:) Mitt trasseltroll!!!

Inga kommentarer: