onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!!!

Malin & Ruf: Vi vill önska alla ett riktigt Gott Nytt År! När jag summerar ihop 2008 så ser jag att det har varit turbulent. Känslorna har varit på topp och i botten ett antal gånger. Då tänker jag på först och främst att våran älskade Ruf var dålig i början av 2008 och opererades i januari. Sen var det 3 månaders rehab. Nu är han ganska pigg och glad han är lite stek i bland men vi jobbar på att även det ska bli bättre!!!

2008 har oxå innehållit en massa skratt och glädje. Boxerlägret på Gååtland. När vi träffar våran underbara Enchnters släkt på utställningar och andra tillfällen!!!!

Jag hoppas att 2009 blir minst lika bra som 2008... eller jag bestämmer det!!!

Önskar er alla allt GOTT!

... bara ett par timmar kvar bäst jag går och tar ett tuggumi...

Inga kommentarer: