fredag 23 januari 2009

För lat för att fuska...

Malin: Jag pratade med Jessica igår och sade att jag var röksugen. Hon peppade mig och sade snälla saker. Då kom jag på något jag alltid har vetat om mig själv men alldrig ändå riktigt lyssnat till . Jag är lat... alltså jag är såå lat att jag inte skulle orka börja röka nu för jag orkar inte sluta igen och jag vill inte ha sjuldommarna som det kan medföra för det orkar jag inte släääpa på dem.

Tänk att det kan vara possetivt att vara lat!

Men jag erkänne att jag sitter här och tänker på cigg nu...

Har för övrigt haft en helt galet mysig dag med min älskade Ruf. Vi var på en långbrakare tidigt i morse... jaaa just det, det verkar som om vi har ett slags råttliknande tema på våra promenader. I onsdags så såg vi ju råttan i trappan upp mot mossebacke. Idag så vi BÄVERN igen!!! Vi börjar bli värsta kompisarna. Inte förrän Ruf och jag var ca 1,5 meter ifrån den så reagerade den och dök. Det blev ett magplask utan dess like ha ha. Han (ja jag tror det) ser ut som en gigantisk stor råtta. I somras var den beige och nu mörkbrun.

Ruf var med mig på jobbet så vi åkte buss och tunnelbana in och hem. Sen tog vi en promenad här hemma igen så att han fick rusa av sig. Nu e han helt slut!!! Jag med för den delen!!!

Inga kommentarer: