lördag 24 januari 2009

1-år idag!!!

Malin:Idag firar bloggas 1 år. Grattis bloggas önskar Simonttisarna. En av mina första funderingar var vad jag hade att förmedla bloggvärlden?? Ja 1 år senare så vet jag inte det än. Men jag tycker att det är jäkligt roligt att skirva och babbla om just det jag har lust med just den dagen. Jag har oxå upptäckt att ibland såååå tycker jag att det är jäkligt tråååkigt att berätta vad som händer oss i livet. Jag vet egentligen inte ett dugg vad folk tycker om bloggas! Men jag älskar att skriva!!!!

Ännu en underbar dag har fallit på våran lott ialla fall. Ruf väckte mig 08:30 och tyckte att det var dax för frukost!! Sen gick vi en 3 timmars promenad. Vi smsade mamma Enya och frågade om hon ville hänga med på en sväng och det ville hon. Jag verkligen älskar att se dem tillsammans. De njuter av att vara tillsammans!!! Jag är helt övertygad om att de vet att de är mor och son. Jag älskar att gå proomenad med min faster med!!!

Inga kommentarer: