måndag 5 januari 2009

Dag 5

Malin: Jag är en dålig människa för jag har fuskat och tagit 2 tuggumin. Ett dag 3 och ett dag 4. Men för övrigt så tycker jag att det går ganska bra. Men man ska inte ropa hej än på långa vägar.
Det verkar som om kroppen försöker att få mig att tänka på annat för jag har fått alla möljiga krämper dessa dagar. Det sista var nu i natt sååå vaknade jag av att jag hade såååå jävla (jo det gjorde så ont att en svordom är nödvändig här)ont i ryggen. Jag låg och riktigt kved. Efter tre timmar av total panik klev jag upp (klockan 06:00) gjorde mig i ordning. Jag var tvungn att gå hemmifrån 20minuter innan bussen kom, tar i vanliga fall 4minuter att gå till bussen, för att det gjorde såå ont att gå fort. Jag behöver inte gå in på hur jobbigt det var att åka buss va??? Varenda gupp va som om knivar skar i ryggen så att jag inte kunde andas. Väl framme på jobbet så var jag helt slut. Jag tog en värktablett och när det började släppa så höll jag på att somna så slut var jag av all smärta.

Jag insåg att det verkligen var nödvändigt att gå till Cityakuten när jag ringde ner och berättade om mina krämpor. Jag fick order om att komma direkt. Det visade sig vara urinvägsinfektion som var på väg upp i njuren. Allvarlit säger de som vet!!

Det var tur att det var kort dag i dag på jobbet. Rob hämtade mig så åkte jag hem och kolappsade på soffan. Det är så skönt att komma hem när man e dålig!!!

Det som var bra med detta är att jag inte har tänkt så mycket på tuggumin idag. Booonus!!!
... eller??

Inga kommentarer: