tisdag 6 januari 2009

Somnade framför brasan!!!

Ruf: Idag fick vi finbesök!!! Det knackade på dörren och jag och matte gick för att öppna. Där utanför stod Jessica! Jessica??? Sakta gick det upp att det var Jessica. Glädjen liksom växte sig större och större!!!! Jessica hade Dexter medsig!!! Jag har inte träffat honom ordentligt sedan innan Jul!!! Men idag var det dax:) Vi gick en långbrakare i skogen tillsammans. Det var helt galet kul att träffas och bara vara boxer för en stund!! Matte och Jessica hade mycke att prata om så de gick och pratade medans vi hade värsta härliga lekstunden på evigheter!!!!

När vi kom hem så var de tyvärr tvugna att åka på direkten. Husse gjorde en brasa åt mig och bäddade med mitt täcke framför den. Det var jätte mysigt!!! Jag hade bara velat att Dex oxå fick mysa vi brasan. Det får bli en annan dag!!

Jag vill bara att ni ska veta att än så länge så har matte inte tappat humöret. Jag hör att hon suckar och tycker synd om sig själv emellanåt, synd kan hon ju tycka om sig själv så länge det inte går ut över oss grabbar i familjen. Jag har hört av Dennis och husse att hon brukar vara vass som en ny slipad kniv när hon ska avgiftas. Då måste jag säga att jag tycker att Dennis e modig eller glömsk som vågat tjata på matte att hon ska sluta igen. Just nu sitter hon och suckar djuuuupt där borta. Jag ska ge henne en choklad och se om det hjälper...


Varmt och myysigt!!

Inga kommentarer: