måndag 29 december 2008

Måndag på jobbet

Malin: Jag älskar mitt jobb det är inte det... men det känns liiiite jobbigt när man snurrar runt på allas bloggar och hemsidor när man läser att: idag var vi ute och tränade sök i solen... det var härligt i skogen idag:) Jag vill oxå vara i skogen med min Ruf!!! Det bästa är att jag får det sen när jag kommer hem!!! Nu har vi haft den stora äran att fått dela vårat liv i lite mer än 1,5 år med Ruffie Buffie. Vi är alla (tvåbeningar) lika galna i honom. Ibland blir vi sura på varandra för att vi alla har planerat att göra saker med honom... ha ha.

Tack vare allt som följde med i paketet med Ruf så känns liv fortfarande liiite roligare. Jag är sååå tacksam!!! Ja jag vet ni som har följt min och Rufs blogg vet att jag kan skriva om detta i typ 100 år och ändå ha en oändlighet kvar. Men jag är sååå glad för att det känns så bra!!!

ok jag går och lägger mig nu och ruvar på nya inlägg för imorgon... ska bara till jobbet först:)

kram

Inga kommentarer: