söndag 28 december 2008

Shanghai!

Malin: Pratade just med en före detta jobbarkompis som har tagit det enormt modiga beslutet att flytta till Shanghai! Det är en smart snygg tjej som jag vet kommer att slå världen med häpnad (och sig själv, hon tycker inte om att jag skriver såå men så är det). Jag själv är alldeles för feg och hemma beroende för att över huvudtaget kunna överväga en sådan tanke. Men och andra sidan så har inte mitt liv erbjudits chansen och jag har heller inte sökt den!!! Jag beundrar modet i beslutet! Tänk vad mycke nya erfarenheter som hon samlar. det är av erfarenheterna man växer som människa!!!

Det är så häftigt att vi är på varsin sida av jorden men bara ett msn bort!!! Det känns bra när man kan bara prata en snabbis och kolla av att allt är ok eller inte...

Jag trodde att hon redan visste om att jag och Ruf har en blogg... ha ha!!! Det visste hon inte men nu vet hon och hon vet hur jag skriver med... eller hur Ruf skriver!!!! Jag skrattade gott när hon kommenterade det!!!

Nä nu pockar min fyrbening på uppmärksamhet vi ska gå en brakare nu!!!!

God fortsättning och glufsa gått nu i veckorna två!!!

Inga kommentarer: