onsdag 22 oktober 2008

Röntgenresuttat!!

Mamma Enya och jag

Malin: Jag tänkte hela tiden att ja ja det gör inget om det inte blir bra resultat. Huvudsaken är att Ruf är frisk och kan leva ett underbart roligt och utvecklande liv. Det är det ända som är viktigt för oss. Vi är inte ute efter att para honom bara vi kan pussa och gosa med honom och att han känner att han är älskad av oss och att han älskar oss förståss...

Jag måste ha haft någon undermedveten oro ändå, en som jag inte fattade att jag hade för i dag när jag läste på Ingrids hemsida (Jessica tipsade mig om att jag måste snabbt läsa vad som stod där) så blev jag sååå galet lycklig och lättad att jag bara grät och grät!!!!

Nu måste jag berätta att jag har världens underbaraste medarbetare. Jag jobbar i en reception på ett kontor. Vi hade kunder som skulle komma snart och där satt jag och grät. ALLA som kom frågade och brydde sig om varför jag grät. De har inte kunnat undgå hur galen jag är i min hund. Så när de hörde att Ruf hade fått A på höft rönken så blev de så glada och grattade oss. (jag hade lugnat mig tills kunderna kom som tur var). När jag förklarade att man inte får para en hund med C resultat så var det flera som var tacksamma över att det inge gällde människor. Tänk då kanske vi inte skulle ha så många barn i världen??? Gud vet hur våra höfter ser ut och vilket arv vi för vidare utan att myndigheterna vet...

Ja jag är bra på att snöa iväg på sido spår men jag vill bara säga att fy fan vad gaaalet lycklig man kan bli över ett röntgen resultat!!!!

Grattis Leah och Ruf för att ni har så rabiat fina höfter och knän!!!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihi, nä det är nog inte många människor som hade fått skaffa bebis om man var tvungen att ha perfekta höfter och knän, få bra resultat på utställning och få sin mentalitet beskriven;-).

Gratulerar till Rufs fina resultat och vi hoppas att han snart är frisk från sin förkylning.

Ha det bra!

/Kusin Sally med familj.