måndag 20 oktober 2008

jäkla typiskt!


Ruf: ...just som jag hade som roligast så hoppade en jäkla bacill på mig och förvandlade hela mig till en snor bobba. Jag hostar och snorar så jag får bara vara lugn och ta korta promenader. Vilket ledde till jätte bus med Dennis i lördags...ha ha. Dennis hade gjort sig i ordning för att han skulle på kalas:) en kompis fyllde år. Medans han gick och väntade på att en annan kompis skulle komma och hämta honom så bestämde jag mig för att fullkomligt bomba honom med snor bobbor:) Oftast så är han leksugen och är inte så noga med kläderna men men så var inte riktigt fallet denna gång... he he. Han skrek och sprang in i vardagsrummet, jag sprang nysande efter. Dennis rusade i panik runt i huset och skrek med skratt/panik: Ruuuuuuuuf neeeeeejjjjj!!!
Husse och matte skrattade så att de nästan inte fick luft medans jag gjorde vad jag kunde för att sikta in en bobba på brorsan:) Tyvärr så tror jag att jag inte lyckades pricka honom för han böt inte kläder i alla fall men vi hade gaaalet roligt!

Härligt Dexter att allt gick bra!! Jag är ap gla för att du snart kommer kunna leka och ha det bäst i världen!!! Ta det lungt nu bara!!!

Inga kommentarer: