onsdag 2 juli 2008

Syster Yster & Dex

Ruf: I måndags så kom Leah och Dexter med fam hem till oss. det är sååå jäkla mysroligt att se dem. Leah har gjort det till lite av en vana att leta reda på någon av mina gömmor som sagt och sen gnager hon i godan roo medans jag och Dexter bygger mer och mer på våran relation. Han är skön lillskiten... som håller på att komma i kapp mig med björnsteg. Har ni sett Dexters berömda tassar???? den grabben kommer att bli en ....aaa björn boxer typ. Alla som e kompis med honom kommer för all framtid att vara trygg:)

När vi hade busat på tomen ett tag så gick vi en promenad. Det var första gången som Dexter var med oss det var ju rent ut sagt jätte(byt till skit) roligt. Jag älskar när vi är flera ute och går... ja tvåbeningarna går och för övrigt så är det villt boxer race.

När vi kom hem så hade Micke kommit för att hämta familjen och de skulle vidare till landet. Till deras underbara land!!! Där vill man verkligen vara på sommaren kan jag lova!!!!

Jag var just inne på Leahs blogg. Klicka på hennes namn så ser ni bilderna på hur snygga vi är ha ha... Kram

Inga kommentarer: