torsdag 31 juli 2008

Promenad runt sjön

Ruf: Idagens hetta bestämde matte att vi skulle bada. vi åkte till en sjö mitt i skogen, matte trodde att det inte skulle vara så mycket folk där men ack vad hon bredrog sig. Det var inte så många men tillräckligt för att hon inte ville släppa två bad glada tok killar lös i vattnet. Det blev en promenad runt sjön istället. Vi hittade ett bad ställe men inte så bra, jag tog mig ett dopp med huvudet före rakt ner i dyn... he he. För att komma runt sjön så var vi tvugna att klättra upp för ett högt berg. Matte tog ett kort på oss där uppe. Det killade lite i magen när man tittade ner mot vattnet. Jag måste säga det igen: mysigt att få ha Dexter alldeles för mig själv. Självklart saknar jag syrran men när hon är med så är det vi tre och jag hinner inte lära känna bara Dexipexi!! Tack familjen Tullbärsen för det!!!

Just nu så ligger vi ute i gräset och gnager på varsit märgben...mmm märgben:)

Ett liltet inlägg från matte: Jag tycker att det borde finnas hundbad i Stockholm dit inte hund rädda barn familjer behöver komma!!!!! Där hundar kan träffas och bada hur myckt de vill. Det är inte så roligt att gå ut i skogen och tro att man ska kunna svalka sin hund och upptäcka när man kommer fram att Barnfamiljerna hade hittat hit med...suck!!! Det är viktigare att hundarna är svalkade:) ha ha Nu skaffar jag mig säkert ovänner men det är inte lätt att hitta bad ställen för Ruf ftersom han vill hälst gå i och inte hoppa... så var det med det!!!





Världens finaste grabbar!!
Vi går och myser i kopplet!!

Inga kommentarer: