lördag 2 augusti 2008

Dexter och Oliver

Ruf: Igår fick Dexter träffa min Oliver!!! Jag kan säga att det var kärlek som uppstod. Jag fick nästan inte hälsa på min bebis. Men det gjorde inget för jag vet att han är min kille!!! Matte berättade att Ecco oxå har fått sin bebis nu!!! Grattis Ecco!!! Du kommer att få pussa på din bebis varje dag!!! Härligt!!!

Vi badade och sedan så fikade vi hemma hos Oliver. När vi kom hem så hade vi killmyshög med husse. det började kännas lite vemodigt för Micke skulle komma och hämta dexter snart!! Vi passade på att mysa med honom så att han känner att vi Simonettisar verkligen tycker om honom!!!!

När Micke hade hämtat honom så gick husse matte och jag en lång promenad när vi kom hem så sov jag så att anskitet blev stökigt som matte säger.

Jag och Dexter tycker det är roligare att leka i vattnet
Underbara Oliver
Glad och pratar gärna
Stark kille, moster e stolt!!
Två bad älskare
Killhög...
Husse står och sågar bredvid...inget stör mig i min sömn...

1 kommentar:

Anonym sa...

Naw, vilken söt lillebrorsa du har!