torsdag 12 juni 2008

Sommarlov!

Ruf: Idag var det sista gången på Tävlingslydnas! Det var jätteroligt!!!! Vi fick göra hela programmet med Elinors hjälp. Jag och matte var väldigt duktiga tyckte Elinor:) och stålta blev vi. Nu ska ni alla veta att vi är mycket väl medvetna om att vi inte är världens snabbaste ekipage men vi är väldigt snygga... Hur eller hur så var det riktigt jäklan roligt idag. Vi blev bjudna på fika, muffins och festis, härligt i värmen!!! Leah och jag fick dela på en med hallon smak. När tvåbeningarna fikade och babblade så fick Leah och jag ÄNTLIGEN leka en stund med varandra. Du syrran du vet att du är bäst!!! Jag tycer att du är roligast i hela världen för att jag älskar dig!!! dexter med men just idag träffade jag dig!!!! Tack Elinor för en rolig kurs!!

Matte säger att jag har sommarlov nu. Vi ska inte gå fler kurser nu under sommaren. Nu ska vi bada och mysa och hitta på andra äventyr. Vi ska naturligt vis träna och undersöka lita andra grejer men det fån ni veta när det är dax:) ha ha

Om jag inte är helt felinformerad så kom min tvåbenta kusin Oliver hem från BB idag. Dåå kan jag hälsa på honom snart!!!

Jag måste oxå säga att livet är bra jäkla härligt!!!
kram

Inga kommentarer: