onsdag 11 juni 2008

Får jag lov att presentera Oliver

Malin: Så har han då äääännntttllliigen kommit det lilla trollet. Som jag har väntat på sedan jag konstaterade att Robert och jag inte skulle kunna få fler barn. Det är inget större fel på oss men det är svårt för oss att bli med barn. Dennis är ett underverk!!!! Det bästa som kan tänkas. Ja som sagt för 1 år sedan fick vi vårat andra barn:) Det blev en fyrbening vid namnet Enrico som vi (Dennis) valde att kalla Ruf. Jag har sådan tur att jag arbetar på ett ställe där det kryllar av frögurker. Det pluppar flera bebisar varje år. Alltid har jag någon mage att gosa med. Det är tuffare dock när de går på mamma ledighet. Men de brukar komma på besök och då brukar jag försöka att ta mig tid att gosa allt vad som littåts.

Idag träffade jag och Dennis Oliver för första gången! Hans reaktion var att genast börja gråta (för första gången) för att han var helt galet hungrig. Så jag fick vackert hålla mig en liten stund tills han hade ätit sen fick jag snula, gosa och klämma på honom. Han är helt perfekt!!! Bra jobbat Maria och Andreas!!! Han är sååå söt:) och luktar helt underbart!!! När magen bara var mätt och go så låg han och titta, han vred på huvudet och till och med pratade med moster!!!!! Värsta myset!!!! Besöks tiden var 1 timme men kändes som 5 minuter. MYCKET motvilligt lämnade jag tillbaka honom och var tvungen att slita mig!!!

Jag vet att jag är världsbäst på att vara dålig på att komma förbi men nu ska jag skärpa mig!!!!


Moster jag e huuuungrig
Mamma vart e maaaaatennnn
Här jobbar vi ut en luftbubbla eftermaten...ahhh där kom den
Nöjd o goo hmmm

2 kommentarer:

Edvin sa...

Åh han är jättefin!!
Helt perfekt!
Du ser så lugn och lycklig ut där du sitter med din systerson:)

Puss på dig

Anonym sa...

Vilken liten sötnos! Tänk vad små de är. Man har nästan glömt hur små de var från början... nu är ju våra så stora. Det måste vara underbart att få låna en sån sötis och lukta och gosa.

kramis från mig <3
Marie