måndag 9 juni 2008

Nu har bebis kommit!!!

Ruf: Nuuuuu har han äntligen kommit!!! Oliver!!! Som vi har väntat. Framför allt jag. JAG är den som har längtat och väntat mest av alla!!!! Matte e lite extra mallig eftersom hon har tjatat om att det skulle bli en pojke och många har trott att det skulle bli en flicka. Dennis tycker att det var riktigt roligt att det blev en pojke. Han började planera att han och jag skulle leka och busa med honom. Oliver föddes idag och vägde vi det magiska ögonblicket 3670 och är 51cm lång. Här nedanför kan ni se hur snygg han är oxå. Tycker nog att han är lite lik mig måste jag säga. Se på läpparna... mmm jag håller med mig själv där. Nu är det bara det abslout jobbigaste kvar att vänta på att få träffa honom... Jag får ju inte vara på sjukhus. Han kommer att bli såå van vid att jag pussar honom att han inte vet hur det känns att vara torr... ha ha. Undra vad han mamma och pappa säger om det...

Välkommen till livet din söta lilla knubbis. Din moster sitter här bredvid och bara längtar efter att fåå snula på dig ditt lilla underverk!!!

Inga kommentarer: