söndag 8 juni 2008

Gaalet roligt!!

Ruf: Vilken galet rolig dag det blev husses födelsedag. Först så racade jag o Dennis med hans vespa på tomten. Sen kom Aston min kompis över och jag fick visa honom min pool. Han förstod inte riktigt vitsen med att hoppa i och leka i den men han ställde upp på att leka runt den medans jag var i. Jag fattar inte att han orkar att springa utan att plaska i vattnet. Man blir så sval av att plaska i vattnet. Jag till och med lade mig ner och bara njöt!!! Jag blev riktigt vild när jag hoppade i och busade runt och rätt vad det var så började det bubbla i vattnet. Skit kul jag hoppade och studsade och körde ner huvudet under vattnet och fick bubblorna i ansiktet... weeehooo!!! Mamma kom medans Aston var kvar så hon fick hälsa på honom. De gillade varandra så vi lekte en stund alla tre innan det var dax för Aston att gå hem. Sen busade mamma och jag då blev det ännu lite mer fart i poolen för mamma är det lixom krut i!!! Morfar kastade fotbollen i poolen och vi stormade fram till poolen och dök i utan att tveka. Pang!!! Vattnet stänkte och det var heeelt galet roligt!!! Jag misstänker att det var typ här som det gick hål i botten för allt vatten var borta i dag när jag skulle hoppa i???? Den höll i två dagar ialla fall inte illa!!! Vi ska leta efter en som håller längre!!! För ska det vara så här varmt och härligt i sommar så måste jag ha en pool säger husse!!
Vi saknade er Leah peah och Dexie pexie:) Synd att ni inte kunde komma!! Ni hann inte bada i den här poolen men i nästa kommer vi att kunna ha kul i!!!!
Dennis vespa går sååå sakta jag springer i cirklar runt...
weeehoooo kom igen då Aston

Snygg jag är va??
Aaahhhh svalkande

Va blev det en bubbel pool??? Gick det inte att köra klorna in i kanten???
Morfar kastar boll till mig o mamma
det syns hur kul vi har eller hur
mmmmmm grädde
ja me ja me

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ni får alltid till så schyssta bilder! Glad midsommar! /Sophie & Aston