tisdag 10 juni 2008

Imorgon får matte och Dennis träffa lilla Oliver för första gången




Ruf: det behövs inte sägas mer än den rubriken idag. Det är typ det det handlar om här hemma just nu... ja jag börjar bli lite sotis redan på den lille. Matte har väll inte glömt bort att JAG är hennes bebis och faktiskt är liten fast jag kanske ser stor ut!!! Näää det tror jag inte. Hon har inte ändrats mot mig hon pussar mig fortfarande så att jag får skkkkavsååår i hela ansiktet Och kramar mig typ en million gånger hela dagarna (fattar inte att hon hinner jobba).


Matte ska ta med sig kameran så att både jag och ni får se bilder på honom. Han är en riktig liten knubbis redan vid start eller vad säger ni??? Själv längtar efter att jag får träffa honom. Jag tycker att det är orättvist att inte fyrbeningar får hälsa på på tvåbeningars sjukhus. Tvåbeningar får ju vara på fyrbeningars... hmmm skumt!!! Åter imorgon med mer info

Inga kommentarer: