måndag 16 juni 2008

Leah

Ruf: Idag när matte och jag var ute och gick så på andra sidan buskarna till en tomt så var det en hund som började skälla. Tvåbeningarna på andra sidan började ropa: Nej Leah! ???? Va vad gjorde hon där. Jag bara stod och stirrade försökte förtvivlat se in mellan buskarna om det var min Leah? Det lät inte som min Leah och vart var Dexter i såå fall??? Nää det måste vara ett misstag. Ja och det var det jag såg senad att det var en Rottweiler tjej som heter samma som syrran. Taskigt att hon har härmats. Men jag blev riktigt snopen kan jag säga och jäkligt sugen på att brottas med min syrra!!!!!!!!!!!!!!!! Det bara sög till i Leah och Dexter tarmen... vilken tur att de kommer imorgon!!!! Snart säger matte att vi har semester åååhhhh vad det ska bli skönt!!!

Idag fyller min tvåbenta kusin Oliver 1 vecka!!! Grattis plutten!

Mysprickar!!

Inga kommentarer: