torsdag 29 maj 2008

Tråkig kväll!!!.

Ruf: Idag på kursen så hände det en tråkig grej. En annan hane var så förtjust i mina köttbullar att han blev förbannad när husse kastade en till mig.Kursen var avslutad och alla lixom hängde kvar, det var varmt och mysigt. Husse bjöd den andra hanen på en köttbulle och en stund senare skulle han ge mig en köttbulle. Vi stod långt ifrån varandra så den andra hanen kunde inte ha trott att köttbullen skulle till honom
När husse kastade en köttbulle till mig så blev han sur ialla fall och kom farande med sin matte i kopplet hängande efter sig. Jag blev först så snopen att jag bara gapade... han kom åt min klo på tassen och det gjorde jätte ont så då blev jag arg tillbaka. Jag svarade upp en gång och sen var det bra med det (själv delar jag gärna med mig med mitt godis). Jag blödde jätte mycket från klon så matte ville gå bort där ifrån med mig. Men det var inte så farligt. Det som var tråkigt var att det var min första negativa erfarenhet av en annan hund. Husse och matte har varit noga med att jag bara ska få bra erfarenheter...

Ja ja väl hemma igen så upptäckte vi att det hade varit en katt i vårat fågelboo och ätit upp fågelungarna...
Skit dag!!! ja jag fick faktiskt skriva så för matte...

Inga kommentarer: