fredag 30 maj 2008

Rolig dag!!

Ruf: även om det var en jäkligt sur kväll igår så var dagen innan riktigt jädrans rolig!!! Jag var hemma hos farmor och farfar!!! det var jätte länge sedan jag var där. Farmor hade lixom fått nog och tyckte det allra bestämdaste att nu var det dax att jag skulle komma och mysa med henne och farfar!!!

Matte och jag tog en lång morgon promenad dit. Det var väldigt varmt redan på morgonen...phu. När jag kom hem till farmor och farfar var jag både kokt och trött igen. Jag fick kallt härligt vatten och sedan ner i sängen och mysa med farfar. Han jobbar natt så han måste sova lite på dagen. Så farmor och jag passade på att somna om vi med.

Sen hade vi det bara mysigt hela dagen!!!! Husse kom och hämtade mig och sen for vi iväg till mattes jobb för att åka vidare till kursen. Själva kursen var rolig. Matte tyckte att jag skulle ta en konstig trä bit i munnen. Jag hade inte sååå stor lust ska jag ärligt erkänna. Den var inte som en vanlig pinne...iak. Hon får jobba sig svettig (och jag njuter lite dååå...hi hi) med att få mig att greppa apportpinnen (som jag fick lära mig att det heter). Jag tog den till slut en liten stund (även matte måste belönas emellanåt för hennes slit). Sen hade matte fått uppmärksamhet så att det räcker och Leah var åter i fokus: Järdras snygg syrran man har...hmmm. Hon e cool och snygg... va vad gör hon och Jessica nu??? aaa ok de leker oxå med en konstig pinne.Hon skuttar och e så glad. ÅÅÅ matte vill ha sååå mycket uppmärksamhet att man blir galen på henne...

så höll vi på fram tills kursen var slut och det tråkig hände!!! Så en bra dag med en väldigt trist avslutning!!!!

Inga kommentarer: