söndag 25 maj 2008

Österbybruk

Domarens åsikt: Strong Junior (måste jag lära mig engelska nu oxå?) God condition (ja det har jag kämpat med) Strong body (japp) God Toplend (jasså det låter så nu, ja ja det var en annan domare) Ex chest and for chest (aaa) Vell ang (well you now...) Movment ok (ja jag movar ok jag vet)

Det är så konstigt för två veckor sedan åkte jag ut med huvudet före... Nu kom jag 4:a. Jag hade samma kropp, samma huvud, samma bröbringa. Jag var bara liiite tjockare??? Ska det var en sån skillnad bara för att man e lite knubbigare??? Ja tydligen. För övrigt så är det samma Ruf!!!

Ozzy jag träffade din brorsa Pax. Trevlig rackare måste jag säga. Han var väldigt lik min mor... där såg man släkt dragen!!!!
Nu måste jag sova för hänget runt ögonen hänger mer än vanligt just nu och ögon locken är jäkligt tunga. Jag tror att jag ska snarka en stund!!! zzzzz

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerar Ruf!

Vad snygg du är! Den andra domaren var nog bara blind eller snål. Det ser ju alla att du är jättefin.

Ha det bra!/ Sally-kusin

Anonym sa...

Grattis Rufisen!
Tack för grattiset på min 1årsdag!
Snygga rosetter du fick :D Denna gången var det ju bra att domaren hade sina ögon med sig! så han kunde se hur hur snygg du är! :)

Det hade varit jättekul att träffa Pax...kanske nästa gång? :)

kramisar i massor
//Ozzy med matte