torsdag 3 april 2008

Bebbiiisss

Malin: Igår var min syster och hennes man här och hälsade på. Ruf jag och Maria gick en promenad och sedan var Maria uppvärmd för en stund i fotöljen med fotpallen och te i handen. Då vaknade till min stooora lycka bebis och började bubbla runt där inne. Alla andra gånger som jag har lagt handen på magen så har "han" (jag tror det hi hi)blivit lugn, igår så fick jag äntligen känna den lilla karbaten där inne. Jag var tvungen att trycka läpparna mot magen och ropa (inte såå högt) "haaallloooo det är moster här, hej lilla vän" När jag sade lilla älsklingen med sån där röst som man använder till bebisar (och jag till Ruf för han är min bebis) ja då reagerade min bebis som just för tillfäller låg på golvet och gnagde glatt på sitt favorit ben. " AA matte vad är det" så kände jag att jag i hela hjärtat att han är min lilla älsklings gosis. Det var så klockrent att det var honom jag pratade med!!! Häftigt att se! Ruf är verkligen hur intresserad av magen som helst. Jag är helt övertygad om att gravida kvinnor luktar annorlunda och gått. Hur som helst så var det en stor händelse i mitt liv att känna Maria och Andreas bebis röra sig där inne. Jag ska bli moster!!! Coolt!!! Det var lixom då det kändes riktigt på riktigt :)Det är inte såå lång tid kvar. Dennis och Ruf ska få en kusin, Robert blir morbror.
Robert har tagit av gipset idag weee hoooo!!! Nu ska Ruf och jag sätta honom i hård träning på riktigt så att han snart kan hoppa och skutta och framför allt ta långa promenader med oss igen!!!! Livet är bra underbat!!!
Vad härligt det är ute i solen
Magen har vuxit ganska mycket men större ska den bli

ska vi pussas ja ja jippi
Kan jag leka med bebis nu

Ruf Maria och bebis

1 kommentar:

Edvin sa...

Åh vad mysigt med bebis!!!
Maria ser riktigt rund och go ut...på ett högst smickrande sätt förstås:)

Kramar till er alla
Jessica, Micke, Leah och Dexter