onsdag 12 mars 2008

Mycket kärlek är det

Malin: Det var ett tag sedan som jag fick skriva. Ruf hinner före mig hela tiden... Han har mer att berätta än jag. Nu när mina grabbar börjar bli bättre så upptäcker jag att jag är sååå urtömmande trött att det känns som om jag håller på att tuppa av mest hela dagarna. Nu måste jag hämta kraft och energi någonstans... kudden!!! Kudden är min bästis just nu som jag ständigt längtar till. Ögonen svider ständigt... fy vad tråkigt att sitta här och gnälla över det. Jag är samtidigt så rabbiat lycklig över att Ruf och jag äntligen kan ta längre promenader och att vi går på kurs. Det som är tråkigt är att Robert och jag har längtat efter att få gå på promenaderna tillsammans... Men den dagen kommer snart!!! Tålamod Malin!!!

Jag slås ständigt av hur rikt livet har blivit sedan vi fick Ruf. Jag menar inte att det på något sätt var fattigt innan. Vår familj har vuxit och blivit så mycket större. Vi har lärt känna så många underbara människor. Här vill jag egentligen inte favorisera någon men Jessica, Leah och Micke ligger oss väldigt varmt om hjärtat!!! Det bara finns där, en go känsla i magen!!! Robert, jag och Dennis älskar Ruf så mycket att allt som på något sätt är knutet till honom älskar vi !!! Jag vet att det finns många som tycker att jag har blivit lite väl engagerad sen vi "skaffade hund". Det bjuder jag på!!! Ruf är barn nr:2 som vi fick till slut!!

Aaa så är det!!!
Nu ropar kudden!!!
kram på er

1 kommentar:

Edvin sa...

Hej bästa gullgumma!

Du är så jäkla gullig så man blir rörd till tårar.
Micke och jag kan bara konstatera att vi känner precis likadant inför vår nyvunna vänskap med er! Bättre vänner får man leta sig gråhårig efter!

När alla dessa hältor är över förtjänar du en weekend på ett härligt spa med massage och kanske en flaska vin på det;)

Kraaaaam

Jessica