onsdag 26 mars 2008

Fin besök idag me

Ruf: Idag var en rolig dag igen. När matte kom hem från jobbet så hade hon Jessica, Leah och Dexter med sig. Vi gjorde som sist lillknytt fick vara hemma med husse och vi andra gick ut i skogen på en promenad. Det är så härligt att jag blir lycklig i själen när vi får vara tilsammans jag och syrran.

När vi kom hem så vilade Leah och jag hade koll på Dexter så att han inte gjorde något bus. Det var någon som pratade om att vi har magnetisk dragnings till varandra jag och Dexter. Själv så låter jag bilderna tala för sig själv... he he han är en coll liten kille och vadåååå??? Leah ville vila lite...

Leah kollar att han har det bra
Matte gosar med den lille

Just det grabben så här går vi coola grabbar
Va still jag måste kolla öronen på dig

Just så ja
Du sätter inte i halsen va
puuuuussssss


oj här gäller det att passa kinderna,lill pyrajan är i farten
Visst lukter det spännande här

Såja sååå leker man, din lilla söta...

Inga kommentarer: