lördag 8 mars 2008

Det var kul idag som bara den

Ruf: I morse hade matte bestämt att husse och jag skulle ha socialträning. Vi packades in i bilen och körde i ca en timme. När vi kom fram så var det så många två och fyrbeningar att titta på så att ögonen gick i kors. Husse och jag var såååå socilala att vi fick kramp i käkarna. När vi gick där och var huuur sociala som helst vem såg jag???? Syrran! Världens snyggaste syrra!!! Och Ozzy honom har jag inte träffat livs levande förut, vi har bara mailats och bloggat med varandra. Det var så rabiat kul att träffa dem. De berättade att de skulle tävla i snygghet. Ha då var ju saken klar, Leah och Ozzy skulle ju vinna... men hallååå de är ju släkt med mig... vi Enchanters är bäst!!! Jag sade till matte att nu kan vi ju åka hem jag vet hur det går!!!
Men så var inte fallet vi gick och satte oss i ett hav av beningar. Jag snackade lite med en Cane Corse kille på 9 månader. Vi kröp mot varandra tills vi var nos mot nos, det gick bra ända tills jag kom på att jag är lite äldre och måste säga till om det. Jag blev lite paff själv... Husse föll pladask för en rotwailer tjej. Han ville ha en rottis innan han visste att jag fanns... eller rättare sagt innan han visste att mamma(Enya) fanns.
Hur det gick för Leah och Ozzy kan ni läsa på deras bloggar. Klicka på deras namn bara. Jag kan bara säga att jag är otroligt stålt över er båda!!!!
Leahs och min familj åkte och åt lunch tillsammans sen. Leah och jag fick ligga och sova i varsin bil...booooring!!! De var ju tillsammans!!!! Jag var helt slut men ändå!!
När vi kom hem så blev det röj på tomten. Dennis och hans kompis Robert kom hem och hjälpte till. Jag hjälpte till en hel del men jag hade oxå fullt upp med att leka med mitt lurviga leksaksben som jag fick av Leah (pst Leah jag e ledsen men det gick sönder). Matte tyckte sen att det var dax att husse och jag gick in och vila. Vi är bäst på att vila, så här låter det när vi vilar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Matte städade änd tills hon såg datorn... det blev inte så mycket städ just dåå
Det gick bra för mina syskon i
Den här skönheten föll husse för pladask
Vad har han gjort av öronen
Jag blev så trött att jag satt mig hos husse
Världens bästa Jessica
Världens finaste Leah
Träffade Ozzy för första gången
Han luktade spännande
En kompis på 9månader som jag träffade

Inga kommentarer: