måndag 11 februari 2008

Mamma

Ruf: I lördagskväll så var tvåbeningarna lite rastlösa så vi packade in oss i bilen och vi åkte runt och stannade bilen två gånger och så gick de ur och så kom de tillbaka efter en liten stund (de handlade semlor fick jag reda på sen). Mig gör det inget för jag älskar att åka bil. Matte säger att det är bara bra för mig oxå för i bilen tar jag det riktigt lungt och det behöver jag. Efter de två stoppen så åkte vi hem till min mamma Enya, jag fick vara kvar i bilen medans de gick in med efter ett tag så kom de ut och hämtade mig DÅ fick jag slicka på mamma genom grinden. Det var sååå mysigt att träffa henne. Sist vi träffade så var hon lite arg på mig för att vi inte hade träffats på ett tag. Jag var tvungen att boxa ner henne lite (jag är mycke större än mamma nu) men hon har ett jäkla temperament fick jag lära mig så jag bad bara om ursäkt typ tusen gånger. I lördags så var hon bara glad att träffa mig.



Det här är min underbara mamma Enya

Här fick vi slicka lite på varnadra

När vi åkte hem så var jag jätte trött och lycklig över att fått träffat mamma. Så jag sov som en stock. När vi vaknade så var det söndag. Efter frukosten så sade matte att vi skulle gå över till moster (ni vet hon som har en mini tvåbening imagen har jag förstätt nu). Kul tänkte jag äntligen händer något i det här gamla huset. De bor nära oss. Idag så fick jag lukta på magen. Tänk att det ligger en tvåbening DÄR inne??? Konstigt! Jag var tvungen att undersöka saken noooooggggaaa!!!


Så här noga var jag och aaa nu är jag ganska säker på att det är en liten där inne.

När vi kom hem efter det besöket så hände det inget speciellt på en låååånnng stund. När det nästan var mörkt ute så knackade det på dörren???????? Vem kom nu då???? Det var Jessica och Micke. Leahs husse och matte!!! Men de hade glömt Leah, vart var hon???? Jag hälsade och hälsade det var sååå kul att se dem igen, ååååå vad jag har saknat dem...men vart var Leah??? Micke tycker att jag har en jätte stor tunga jämfört med Leah. Det är ju klart jag är ju kille. de tyckte att jag hade växt och blivit ännu större än när de så mig sist. När tvåbeningarna hade suttit vid bordet ett tag så var jag så svettig och varm att jag håll på att koka. Då bestämde de sig för att vi skulle gå ut en sväng. När vi kom ner till vägen så gick Jessica fram till deras bil och VEM SLÄPPTE HON UT OM INTE MIN ÄLSKADE UNDERBARA LEAH!!!! Tjohoooo vad kul det var att se henne. Jag ville fara fram och brottas och pussas och bara gosa... men se det gick inte för sig. Vi var tvugna att vara lugna och jag fick inte hoppa och jjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vilket tjat!!! Men vi tog en liten promenad tillsammans. Åhh vad det var härligt att bara se henne!!!

När de åkte hem så var jag så trött att ögonen bara rasade i hop. Jag har haft världesn bästa helg!!!!

1 kommentar:

Inger sa...

Smulan tittar in och önskar att du blir helt okej jättefort. Vi träffade din mysiga syrra tidigare ikväll på kursen. Håller tummarna på att vi lyckas få ut henne på lite bus. Så fort du blivit helt frisk och klarar en tackling från en 47kg Smula så hoppas jag att vi kan träffas, vi bor ju inte så himla långt ifrån varandra. Inger med Smulan och Kolan.