torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärans DAG!!!


Malin: I kärlekens tecken! Jag vill säga att jag älskar min make Robert så oerhört mycket! Han gör mig hel! När jag är ledsen så tröstar han mig, när jag är glad delar han min glädje, när jag är dum och trist uppmuntrar han mig till att bil en bättre människa, när jag känner mig ful säger han om att jag är vacker. Vi kan avsluta varandras tankar. Jag älskar hur han är mot våra barn (Dennis och Ruf). Han gör verkligen allt för dem och mig! Ibland kan jag känna att vi inte är värda honom. Robert har ett hjärta av GULD! Han försöker hjälpa andra människor så gått han hinner och förmår.

Du är vacker från insidan och ut, du är vacker från utsidan och in. Jag älskar dig och jag är så lycklig över att få vara din fru!!! Jag är stolt över att få vara din fru!

Älskar dig för alltid!!! Tack för att du finns i mitt liv!!

Din fru Malin

ps jag vill även sända ett enormt stort fång kärlek till Dennis och Ruf idag och alla andra dagar!!!

...o till Mia Wiveca Fale Jennifer Daniel Jessica Micke Leah Maria Andreas Snul i magen Morgan Farmor(min) Farmor &Farfar(Dennis &Rufs)Johnny Therese Ida Natalee Lennart Anna Lilleman Sophie Sofia Ingrid & girlsen Marie & grabbarna Alla på jobbet o många många fler

Inga kommentarer: