måndag 11 februari 2008

Datorer

Malin: Ja det är tur att vi har två datorer för vad skulle jag annars göra nu när den bärbara har sagt poff. Jag är lite orolig för alla fina foton på Ruf som jag naturligt vis har i den datorn. Min kära make tro inte att det är någon fara, det är bara att görs så och så... Ja vi får se hur det går med det. Det har varit en heeelt underbar helg måste jag säga. Ruf har mått jätte bra och klartat av att gå ytterligare lite längre promenad (15 minuter). sen har det hänt några heelt otroligt roliga saker som jag inte ska sitta här och babbla om utan jag tänkte att Ruf själv får berätta hur han upplevde dem:) hi hi



Så då får jag väll ta och maka på mig för han står här bredvid och flåsar och är berädd att börja berätta!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hallå!
Men nu kunde ju talat om att ni hade en dator som har pajjat... Hör av er om ni vill ha hjälp med den.