onsdag 27 februari 2008

Leah

Ruf:Rätt som det är så händer det!!!!Det knackade på dörren idag och vem stod utanför dörren???? Jo världens bästa Jessica!! Jag blev så glad över att se henne!!!!!!!! När tvåbeningarna hade fikat såååå frågade matte: Vart är Leah, Ruf??? Vadå ÄR hon med??? Vart är hon??? Är hon ute på tomten?? Jag ställde mig i soffan och tittade om jag så henne... men det gorde jag inte. Jessica och matte gick och klädde på sig ytterkläderna sen bar det av ner till en bil som stod utanför tomten. Jessica öppnade dörren och ut kom hon mys syrran!!!Åååhhhh vad det är härligt att träffa henne. Ja blir lixom hel!! Jag blir varm och go i hela hjärtat för jag älskar min syster så mycket. Idag fick vi gå en lite längre promenad än sist. Matte säger att det inte är så många veckor kvar tills vi kan leka en stund. Idag fick vi pussas och mini busa en kort stund!!! Jag visade Leah vart jag tränar tasslyft på tomten, hon tyckte att det såg kul ut så efter promenaden tränade vi båda två!!! Det var mycket roligare att vara två!!!! Husse har lagt ut gamla bildäck som jag tycker är roligre att bita i men inte att gå i för att lyfta tassarna. Jessica hade ett bra trick för att vi skulle vara nyfikna på att prova... hon lade ner godis i botten. Min matte tyckte att det var en jättebra ide. Hon undrade varför hon inte hade tänkt på det!!! Ja nu gör hon det ialla fall.
Nu ska ja sova som en snarkande elefant...eller boxer menar jag. För ja är hur trött som helst nu!!!
Mmmmm
Bäst i heeela världen

Måste lukta...är det verkligen Leah


Mini bus
KÄRLEK

Leah, Jessica och jag

Inga kommentarer: