lördag 23 februari 2008

Härlig Lördag

Ruf: Mia, matte och jag gick en liten promenad i vår lillskog idag. Order av sjukgymnasten att börja gå i terräng. Mia var ansvarig för kameran. Jag fick vara fotomodell igen. Det var ganska roligt. När jag stod och luktade på en blomma så var Mia där med kameran. I varenda solglänta i skogen så var det dax att ställa upp för ett kort. Inte mig emot, jag tycker om att vara nära Mia. När vi kom hem så tränade matte och jag tasslyft och Mia fottade. Vi tränade även lite annat sen fick jag bara vara som matte kallar det. Då hittade jag en kotte som jag lekte med. Jag hittade även Mias skosnören... he he. De är så roligt att busa med henne hon har ett härligt skratt. När Mia skrattar så blir jag lixom ännu spralligare och har svårt att sluta busa.
Husse var borta någonstans och fixade. Jag hade planerat en 2 minuters koppel promenad men han smet. Jag lovar er att jag ska inte låta honom göra det imorgon. Men av vad jag förstår av vad matte säger så övade han sig att gå på extra benen så det räcker idag. Han var och handlade gympabyxor... Han behöver byxor som han får över gipset. Mias, matte och jag åkte och hämtade husse och körde honom till affären. Väl hemma igen så var jag jättetrött efast jag hade sovit i bilen.
Min morfar kom och hälsade på (mamma Enyas husse). Jag är alldeles tokigt galen i honom. Han är så mysig att jag måste pussa på honom hela tiden. Han luktar mamma med och jag måste snusa in hennes lukt för nu har vi inte träffast på två veckor igen. Snart så...
Tack för en härlig kvalitets dag!!!
jäkla streck som inte vill försvinna... blir inte av med dem
Busar med en kotte
Tasslyftsträning i solen

Matte och jag när vi ska gå ut på promenad


Jag när vi var ute idag



Mias härliga gympaskor (älskar hennes snören)




Inga kommentarer: