tisdag 8 juni 2010

Freja på besök alldeles själv!

Malin: Idag hade vi den stora äran att ha Freja (svärmors lilla ögonsten, det är en en långhårig dvärgtax, jag har skrivit om henne förut men ville bara vara över tydlig:)på besök alldeles själv! Hon passade på att njuta en stund i soffan innan Robert, jag, Ruf och Freja gick ut på promenad.

Nä nu går jag händelserna i förväg innan hon kom fram till soffan så hamnade hon precis innan för dörren nos mot nos med Lucas. Hon har beundrat honom på avstånd förut men nu blev det så nära så nära att hon inte riktigt visste vad hon skulle göra. Hon tittade lite på Ruf som om hon sade: Ah ha men vad ska jag göra nu när jag äntligen har chansen. Ruf svarade: Snula lite på honom bara. Han e en cool. Så det var vad det gjorde alla tre... snulade på varandra!! Ruf med som om han inte hade träffat någon av dem på ett tag ha ha.

När vi väl var ute på promenad så blir jag så imponerad över hennes små microben som kämpar på. Hon tog små micro pauser oxå lill fian. Jag e van vid Ruf som sagt. Ruf är en god värd, han värnar alltid om de som hälsar på honom. När vi kom hem så väntade svärmor på tomten för att hämta hem henne. Medans vi pratade lite så passade Freja på att lungt gå runt och kolla hur vi har det på tomten. Härligt att se henne!!!

I morgon ska vi på skolavslutning! mysigt. Vi får se om jag hittar tangenterna då kanske jag skriver lite igen... man vet aldrig!

Inga kommentarer: