torsdag 2 juli 2009

Lucas och jag äter samtidigt!

Ruf: Nu har jag bråttat ner min rökande matte stoppat en cigg i truten på henne och skickat ut henne så att jag någongång får komma fram till datorn och skriva. Jag har lixom skriv klåda nu!!! Jag måste bara säga att hon luktar som hela havet av sopor nu när hon röker. Jag talar verkligen om för henne hur illa jag tycker om det. Hon brukar faktiskt inte röka så mycket runt mig!! Igår när Dexter och Jessica var här så fick hon ett ryck och gjorde det lite!! Ja ja det finns intressantare saker att prata om som att det var galet roligt att busa med Dexter igår. Det var ett tag sedan vi fick busa. Vi har träffats men då har det varit träning på schemat och inte lek men det är kul det med.

Jag tycker att det är så galet mysigt att äta mat samtidigt som Lucas. När matte gör iordning vår mat så skyndar jag mig att äta så att Lucas och jag kan äta tillsammans. det tog ett tag innan jag insåg mysigheten i re men nu nu e re galet mysigt!!!

Jag har även lagt in en bild på årets badpool som tyvärr redan behöver ersättas av en hel. Matte tyckte att det var sååå roligt med den här när hon köpte den eftersom det var en badboll och badring som ingick. Jag och mamma Enya invigde den och leksakerna i söndags och vi tog bara ett enda grepp om leksakerna och sen blev de platta... hmm dålig kvalitet. Mamma och jag hämtade alla mina andra leksaker och bada dem istället. De pep så roligt när de var vatten fyllda!!! Sen bubblade de så riligt med!! Det var skönt att kunna bada i värmen!!!




Inga kommentarer: