onsdag 1 juli 2009

Jag sommarröker!!

Malin: ha ha Jessica jag hann före:) Jessica tyckte att jag skulle hänga ut mig och tala om vad jag håller på med här bakom kulisserna. Ja jag tjuv/sommar röker... eller vad jag nu ska hitta på för fyndigt täcknamn.

Jag ville först inte berätta på bloggen att jag röker lite igen för att jag har hört att rökare får dyrare eller ingen försäkring... eller svårare att få. Vem vet... jag vill ju inte hänga ut mig åt vargarna. Sen åkte Jessica och jag tänkte att va fan jag e tuff och vågar såå nu vet ni:)

Det är underbart gått att ta ett gals vin och en cigg... mmmmm
En kopp kaffe har fått sitt gamla vanliga härliga underbara betydelse tillbaka med en cigg.
Jag är socialare och gladare men jag flåsar som en tok i uppförsbackar redan!!

Så var det med det!! Nu vet ni alla vilken DÅLIG människa jag är och lika glad e jag för det:)
kram

1 kommentar:

Edvin sa...

Det där dumheterna ska vi allt ta itu med. Från och med nu kommer jag och Dexter gå skiiiitfort på promenaderna så du får flåsa och flämta ordentligt för att hinna med. Då inser du snart att du måste sluta med giftpinnarna igen.

Och bara så du vet så ska vi skaffa många fler hundar ihop i framtiden så det är bäst att du ser till att behålla hälsan!:)

Kram

Dexter hälsar och tackar för en rolig lekstund. Men han skvallrade om att du nog luktade lite äckligt i munnen idag:P