torsdag 30 april 2009

Dennis fyllde år!!!

Malin: jaha jaaa så var man mor till en 21åring???? Va ursäkta 21år? Vart tog alla år mellan 1 och 20år vägen. Tittar jag i spegeln så fattar jag och känner jag efter runt midjan så fattar jag lite vad jag inte gjort när Dennis inte trimmade mig (han hade väldigt mycke spring i benen redan som barn) längre. Ja sen är det lite annat med, jag förbränner inte lika mycke heller längre. Jag är sååå otriligt stålt över min underbara son. Han har alltid haft och kommer alltid ha otroligt mycke skinn på näsan men jag tror det är ett måste för att klara sig så bra som möjligt i de flesta situationer.

Det är så häftigt idag var vi hos min kusin och Rob och jag ville gå hem med Ruf (tar ca 2 tim) då tog Dennis hem bilen!!! Han hemtar sin mor och far om vi varit på galej:) Han har galet härlig humor och vi kan skratta så vi kiknar tillsammans.

Han gör mig så go och glad i hjärtat!!!

Tack för att du finns min hjärta!!!

skröppel mor din:)

Inga kommentarer: