lördag 21 mars 2009

Kusiner i alla varianter!!

19.3.2009, fr v: E. Divas Diadora,
E. Divas Digger,
E. Divas Devineoch den vita:
E. Divas Double-O-Seven
Nu har mina små knubbiga kusiner kommit... eller det är lite roligt för egentligen är de mina halv syskon/halv kusiner. Det är min pappa som är deras pappa och min mammas syster som är deras mamma.

Matte vill kommentera detta en split sekund: Det är ibland roligt att ställa hund världens verklighet mot sättet som människan lever. Om min man skulle få barn med min syster så skulle jag inte vara så jäkla gald kan jag säga!!!! Men mamma Enya bryr sig inte:) Det är väll för väl det!
Ruf igen: Idag har alla i familjen varit ute på promenad med mig men tro inte att de kunde masa sig ut samtidigt inte. Matte väckte jag i morse klockan 06:58 he he. Då tyckte hon att vi skulle gå ut på promenad på 2 tim. När vi kom hem och jag just hade börjat koppla av då var det dax för Mia och Dennis, jag är inte den som är den utan jag ställde upp på en prom på 1,5 tim. På eftermiddagen kom Freja och farmor och hälsade på såååå jag ställde upp på en promenad på 20 minuter husse och matte var med.
Sen på kvällen kom min Ollie (Oliver min tvåbenta kusin). Nu är han så pass stor (9 månader) att tvåbenta moster tyckte att det var dax att vi fick hälsa på varandra ordentligt. Jag blev så lycklig att jag nästan hoppade upp ifamnen på matte som höll i honom det bästa var att han inte blev rädd för mig. Ollie han bara skrattade och fick tag på min läpp, då blev jag paff. Han höll inte hårt men det var lixom lite mysigt när han höll i min läpp:)Kolla vad glad han blir, man blir ju alldeles galen av lycka själv

Bror min stylade Ollie så att han såg ut som värsta coola gangstern. Lika glad var han för det det goa lilla trollet!!! Jag tror nästan att brorsan var gladast... eller vad tycker ni??

En härlig dag som slutar med att jag soooover såååå härligt mitt på golvet för längre hann jag inte!!

Inga kommentarer: