torsdag 19 mars 2009

He hej!

Ruf: Hej alla!! Ja man skulle nästan troa tt vi hade glömt bort bloggen... så är det nästan. Vi har lunkat på i vinter mörkret så att vi har glömt att skriva i blooogas. Nog tjatat om det!!

För två veckor sedan så sov Leah och Dexter över hos mig. Ni må tro vad galet jäkla roligt vi hade. Det är nog bland det bästa jag vet när de är här och busar med mig så att jag blir såååå trött att jag lixom föll ihop när de åkte hem.
Jag, Dexter, Ruf, Husse matte och lill matte var ute på en 3 timmar lång brakare. Galet härligt!!!



Flera galet härliga stunder ser jag fram emot! Matte säger att vi saknske snart ska åka till uppfödar´n och umgås och boxer busa. DET ser jag fram emot!!! Apropå Uppfödarn och vårtecken (hon försökte "vattna" en orm igår) så vill vi meddela här i 08:a området att vi har fullt med snödroppar på tomten:)

... å vet ni till helgen kommer små kussarna, då kommer matte och jag sitta klistrade vi datorn och vänta på de första bilderna... och läsa hur många det blir... och sen är det bara att längta tills man får snula på dem...

Matte hälsar till den som undrar att nu är det ca 3 månader sedan hon slutade med nikotin tuggumina och hon är ruggigt rök sugen förtfarande emellanåt. Men i helgen träffade matte en kvinna som har rökt i många år och man hörde på hennes sätt att andas och även på rösten att det inte var helt ok ställt med henne. Hon hade även rökhosta. Det blev en liten morot till att fortsätta (inte för att hon tänkte sluta hålla upp nu). Matte kommer däremot att börja röka igen vid 50 års ålder...??? Tokmaja!!! Nää det är bara strunt prat av henne. När hon e 50år så kanske barnbarnen kommer eller har kommit så då får hon allt skuta på det tills hon fyller 60år!!! Så var det med det!!
over änd out!

Inga kommentarer: