lördag 21 februari 2009

Jag som trodde att jag inte var arg??!

Malin: Idag var det dax att storstäda huset! Jag började städa och blev genast på ett galet surt humör. Jag kom på att det var för att Dennis och Robert var hemma. Av någon anledning så tar det ca 100 timmar längre att städa om de är hemma. Det var då jag kläckte den geniala iden att rätt och stätt slänga ut dem ur huset med milt våld:) De fick två val: antingen hjälper ni mig att städa huset eller så får ni gå ut... Gissa vilket val de gjorde??? hey de är grabbar!! De tassade lite kvickt iväg och mummlade att hade en massa viktiga ärenden att uträtta!!! Ha ha tror de att jag går på den lätta??? Nä det tror de inte men i alla fall!!! Jag som tror att jag går och klarar av att sluta med nikotin utan problem! Det är bara att vara ärlig och erkänna att jag får ruggiga aggro (agritioner) attacker på min familj.

Åhhh vad härligt det var att ha huset för sig själv och bara röj städa som en gaaaalning!!! Efter 1 oc en halv timme var jag klar och heeela huset sken, luktade gått och var rent så att man såg bling i allt krom. Det bästa av allt var att jag var på ett häligt glatt humör!! Så var det med det!!!

Surkärring förvandlas till glad märta!!

Inga kommentarer: